A rendkívüli osztályfőnöki órák mindig sajátos szerepet töltenek be a tantárgyak rendszerében.
Egyfelől közvetlenül szolgálják a nevelést, mintegy szintetizálva az egyes tantárgyakban közvetített fejlesztési, nevelési célokat, másrészt lehetőséget biztosítanak a tanítási órákon elsajátítottak elmélyítésére, aktualizálására.
Önértékeléséről viszont nehéz „csak beszélni” a gyerekeknek, serdőlőknek, kamaszoknak, mert nem könnyen definiálható egység.
Nem olyan, mint egy másodfokú egyenlet megoldóképlete, amit ha az ember kellően elsajátít, tudja is alkalmazni a különféle matematikai feladatokban.
Szabó Balázs saját életéből vett példákkal, igaz történeteivel hozta ezt a témát közel a tanulóinkhoz: megértetve fontos felismerni a jó irányokat, ismerni saját képességeink határait és hinni abban, hogy „jó tervvel és jó céllal vagyunk a világon”...
Köszönjük neki ezt az alkalmat.
És várjuk legközelebb is.