Üdvözöljük iskolánk weboldalán

Kerékpáros vándortábor 2023

Zselici Bringás Vándortábor

2023.06.22-28

A Zselici Bringás Vándortáborban 6 nap alatt 205 km-t tekertünk a Szentlőrinc-Bőszénfa-Patca-Kaposmérő-Vásárosbérc-Szigetvár útvonalon. A túrán 12 felsős diákunk és 4 felnőtt kísérő vett részt.

A szállások és a programok igen változatosak voltak. Aludtunk tornateremben, jurtában, ifjúsági szálláson. Út közben felszálltunk a Zselici Csühögőre, többek között megnéztük a Bőszénfai Vadasparkot, a Szennai Skanzent, több tájházat és kazettás templomot, a Zselici Csillagparkot és a Szigetvári Zrínyi Várat is. Részt vettünk solymász bemutatón, kézműves foglalkozáson, fegyverbemutatón, sütöttünk pizzát és kürtőskalácsot, valamint strandolunk a Desedánál.

Büszkék vagyunk minden résztvevőre, mert megcsináltuk annak ellenére, hogy nem volt könnyű, mert folyamatosan fejlődtünk mind a biciklizés, mind a közlekedés terén, kiléptünk a komfortzónánkból, és összességében minden nehézség ellenére nagyon jól éreztük magunkat.